fbpx

Blog

Εποχικά συμπληρώματα: Ενίσχυση πωλήσεων το Νοέμβριο

Στρατηγικές προβολής βιταμινών και προϊόντων υγείας στο φαρμακείο εν όψει χειμώνα

 

 Καθώς πλησιάζει ο χειμώνας μειώνεται η ηλιοφάνεια και αυξάνονται οι λοιμώξεις αναπνευστικού, οι Έλληνες στρέφονται έντονα στα συμπληρώματα διατροφής. Όπως τονίζει σχετική έρευνα αγοράς, σε περιόδους κορύφωσης του κρυολογήματος αυξάνεται σημαντικά το ενδιαφέρον για συμπληρώματα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό. 

 

H εποχική τάση χαμηλού επιπέδου βιταμίνης D στον οργανισμό. Οι μπάρες δείχνουν ότι οι ελλείψεις είναι χαμηλότερες το καλοκαίρι (Summer, Jul–Sep) και ψηλότερες το χειμώνα (Winter, Jan–Mar)

 

Βιταμίνη D: Η έλλειψη ηλιακού φωτός το φθινόπωρο-χειμώνα κάνει τη βιταμίνη D απαραίτητη. Οι φαρμακοποιοί γνωρίζουν ότι πολλοί πελάτες ζητούν συμπληρώματα D για να υποστηρίξουν το ανοσοποιητικό και την οστική υγεία.

Βιταμίνη C & Ψευδάργυρος: Ο συνδυασμός βιταμίνης C και ψευδάργυρου θεωρείται κλασικός για την πρόληψη κρυολογημάτων. Στο φαρμακείο μπορούν να δημιουργηθούν «πακέτα ανοσίας» με αυτά τα συστατικά, καθώς και ενημερωτικό υλικό για το πότε και γιατί τα προτιμούμε.

Προβιοτικά: Η στροφή σε φυσικά, ολιστικά σκευάσματα αντικατοπτρίζεται και στην αύξηση του ενδιαφέροντος για προβιοτικά. Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να «αποζητούν φυσικές λύσεις» για την ενίσχυση του οργανισμού και την υγεία του εντέρου

 

Τα σκευάσματα βιταμίνης D, C και οι πολυβιταμίνες συνεχίζουν να κερδίζουν τις προτιμήσεις σε όλες τις ηλικίες. 

Αν και τα φυσικά καταστήματα παραμένουν η πιο δημοφιλής επιλογή για αγορά συμπληρωμάτων, το ηλεκτρονικό εμπόριο ανεβαίνει σταθερά.

 

 

Τάσεις στην ελληνική αγορά συμπληρωμάτων

Η αγορά στην Ελλάδα αναπτύσσεται με ρυθμό άνω του 7% ετησίως, με βασικούς οδηγούς την αύξηση της πρόληψης υγείας και τη γήρανση του πληθυσμού. Ορισμένα από τα βασικά trends είναι: 

Επένδυση στην πρόληψη: Οι μεγαλύτεροι καταναλωτές ζητούν σκευάσματα για οστά και μνήμη, ενώ οι νεότεροι εστιάζουν στην ανοσία και την καλή πέψη.

Φυσικά και φυτικά σκευάσματα: Προβιοτικά, echinacea, elderberry και άλλα φυτικά εκχυλίσματα κερδίζουν συνεχώς δημοτικότητα.

Ψηφιακή ενημέρωση & social media: Οι καταναλωτές ενημερώνονται μέσω διαδικτύου και influencers, γι’ αυτό η παρουσία στα social media είναι απαραίτητη.

Διανομές & κανάλια πώλησης: Παρά την προτίμηση των φυσικών φαρμακείων, οι online αγορές αυξάνονται, προσφέροντας ευελιξία, προωθητικές ενέργειες και προσωποποιημένες προσφορές.


Πρακτικά tips για merchandising στο φαρμακείο

 Εποχιακές θεματικές εκθέσεις: Τοποθετήστε εμφανή displays με τίτλο π.χ. «Φθινοπωρινή ενίσχυση ανοσοποιητικού».

Πολλαπλές θέσεις προβολής: Μικρά σετ προϊόντων στους διαδρόμους ή στην αίθουσα αναμονής αυξάνουν την ορατότητα.

Τακτική ανανέωση & καθαριότητα: Φωτεινά και τακτοποιημένα displays με σύντομες πληροφορίες για τα οφέλη κάθε συμπληρώματος.

Προσφορές: Εβδομαδιαίες ή μηνιαίες εκπτώσεις σε πολυβιταμίνες και προβιοτικά.

Πακέτα και συνδυασμοί: Δημιουργήστε value packs όπως «Vitamin Boost» ή «Boost & Bloom» για ολοκληρωμένη προστασία.

 


Προώθηση στο διαδίκτυο

 

Ιστοσελίδα & e-shop: Δημιουργήστε ειδικές κατηγορίες «Ανοσοποιητικό», ενημερωτικά banners και newsletter με εξατομικευμένες προτάσεις.

Εκπαιδευτικό περιεχόμενο: Άρθρα, infographics ή βίντεο που εξηγούν τα οφέλη των βιταμινών και των προβιοτικών.

Social media & influencers: Συνεργαστείτε με ειδικούς, διατροφολόγους ή wellness influencers για ενημερωτικά posts και προωθητικές ενέργειες.

Στοχευμένη διαφήμιση: Google και Facebook ads με λέξεις-κλειδιά όπως «βιταμίνη D Αθήνα», «βιταμίνη C ενίσχυση ανοσοποιητικού».

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Click & collect ή παράδοση κατ’ οίκον για όσους δεν μπορούν να μεταβούν στο φαρμακείο.

 

Ο Νοέμβριος είναι η ιδανική περίοδος για να αξιοποιήσετε τη ζήτηση των συμπληρωμάτων. Με σωστά θεματικά displays, έξυπνους συνδυασμούς προϊόντων στο φαρμακείο και ενημερωμένο, ενδιαφέρον περιεχόμενο στο διαδίκτυο, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις και να χτίσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας.

 

 

Βιβλιογραφία / Πηγές

Greece Dietary Supplements Market | Industry Report, 2030
https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/greece-dietary-supplements-market-report

 6 Seasonal Merchandising Strategies for Pharmacies - PBA Health
https://www.pbahealth.com/elements/6-seasonal-merchandising-strategies-for-pharmacies/

 

Related Articles

Γίνε μέλος της οικογένειας

Θέλουμε η Eifron να αποτελεί ένα συναρπαστικό χώρο, όπου οι εργαζόμενοι της να μπορούν να πραγματοποιούν τις επαγγελματικές φιλοδοξίες τους.

Κατηγορίες

Συμπληρώματα διατροφής

Πληροφορίες

Επικοινωνία

Θέρμη

Λεωφόρος Πολυγύρου 32

2310 461 000,
2310 464 000

-------------------------------

Υποκατάστημα Αθήνας: Virtual Ventures Center,

Πολύδροσο, Ακακιών 52, Μαρούσι

210 444 8137,

info@eifron.com